A kémény titka..

2013.09.10. 19:38

  Öt éve már,hogy megvásároltuk a lakást.Gondok jelentkeztek,mert az előző lakó engedély nélkül,szabálytanul vezette be a gázfűtést.Azon gondolkodtam ,hogy lehetne a konyhába egy sparheltot beüzemelni,amin főzhetnénk és még fűtené is télen a konyhát,fürdőszobát,előszobát.Tudtam hogy ott van egy használaton kívüli kémény!Fölmentem hát a padlásra tükörrel,kibontottam a tisztító nyílást,de nem láttam ki az égre,mert valamivel el volt dugítva. A csomót kivettem,és letettem a kémény mellé.Ma eszembe jutott,hátha valami régi dolog,pénz,vagy ékszer(bármi is lehetne)!Helyette a ledöbbenés!-papírcsomóban gondosan összehajtva ,két darab fémlemez tábla közé,szalvétában, 89'-es ujságba csomagolva két darab fotó volt!A képen egy hölgy,akit ismerünk a feleségemmel,erősen kompromittálható alakban.Hát ezt nem gondoltuk volna róla!!!,Ezek után már jöhet velem a faluban bárki rendes ember szembe,azt gondolom nem -e egy használaton kívüli kéményben rejtik a titkát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiruapu.blog.hu/api/trackback/id/tr665506308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása